1. mája 2016

Photo Summary / APRIL 2016


AHOJTE :)

Mesiac Apríl sa skončil a ja Vám prinášam zhrnutie všetkého možného čo sa počas mesiaca udialo, čo som robila, aké fajnoty som jedla a čo som zachytila na fotky :)

Symbol jari
Symbol jari
Symbol jari
Symbol jari
Symbol jari
Sezóna medvedieho cesnaku
Budmerický kaštieľ
Budmerický kaštieľ
5D kino, vrelo odporúčam :)
Bratislava pre všetkých 2016
Bunker BS-8
Bratislava pre všetkých 2016
Primaciálny palác
EMMA Zľavobranie, Bory Mall
Návšteva sestry, a samozrejme nákupy :D



Lezecká stena K2, Bratislava

Skúšala som nový spacák :D
Living room details
Potešeníčko z Dermacol :)
Dermacol products :)
Flóra 2016
Toľko nádherných kvetov pokope :)

Dostala som krásnu ružu, len tak z lásky :) 

Grécky šalát
Reštaurácia Pizza Pazza, odporúčam navštíviť :)
Koláč z ovsených vločiek
Mrkvovo-makový koláč
Pancakes for HIM ♥ 
SUBWAY lunch
Novinka v McDonald´s - "Sladké potešenie"
Mix višňa a jahoda :)
Slaný koláč s medvedím cesnakom
Bryndzová nátierka s medvedím cesnakom
Nedeľná poobedná siesta s mojou Ňuňkou :)
Malý nezbedník Miško :)
Stretli sme aj malého ježka :D

Aký Apríl ste mali Vy?

Prajem krásny mesiac Máj, lásky čas :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára