9. mája 2016

... Weekend ...

AHOJTE!

Aký ste mali víkend? Využili ste krásne slnečné a teplé počasíčko na outdoorové aktivity?

My sme si na víkend naplánovali viaceré aktivity, a môžem skonštatovať, že sme stihli všetky :)

Priateľ ma v piatok prekvapil malým potešením v podobe suchého ľadu, s ktorým sme hneď experimentovali. Doteraz som suchý ľad naživo nikdy ani nevidela a nieto, aby ho mala ešte naživo pred očami. Cítila som sa ako čarodejnica :D


Víkend sme odštartovali v piatok na Bratislavskom majálese, ktorý sa konal na Tyršovom nábreží. Stihli sme si vypočuť skupiny Billy Barman a Para. Majálesom som si navodila atmosféru leta, hudobných podujatí a letných festivalov (Grape 2016-teším sa). Trošku sme sa vyskákali, potancovali a pospievali.


Na sobotu sme mali naplánované nákupy kvetináčov, nakoľko sme chceli presádzať kvety. Doobeda sme sa vybrali do Pepca a Kiku v domnení, že tam jednoznačne kúpime nejaké pekné, podlhovasté a nehliníkové kvetináče. Zdanie niekedy klame. Kvetináčov mali síce viacero, ale všetky boli hliníkové a také sme nechceli. Ale to by sme neboli my, aby sme nekúpili všelijaké iné veci. V Pepcu som si výhodne kúpila dva letné tričká. V Kiku sme extra výhodne kúpili 7 rámčekov na fotky (každý stál len 1€ - no nekúp to :D ) a naše (teda hlavne moje) obľúbené Haribo pelendreky.



Keďže nákup kvetináčov nebol úspešný, zašli sme do Ikei a rovno sme sa tam aj naobedovali. Priateľ si dal morčací rezeň so zemiakmi a ja, ako tradične, lososový šalát. Nemohol chýbať ani jablkový koláč a kávička :)
Ďalšie sklamanie prišlo, keď sme obehli celú Ikeu a nikde sme nenašli žiadne, nám vyhovujúce, kvetináče (neviem, ale asi sme moc nároční). Malá útecha nastala pri pokladniach, kde som objavila plastovú nádobu podobajúcu sa kvetináču. Kvetináč nekvetináč, kúpili sme ju. 
Samozrejme, že sme nakúpili aj plno iných vecičiek (to sa proste nedá nekúpiť, Ikea je Ikea :D ), ako napr. sviečky, keramické zapekacie nádobky, zápisníček, nejaké nádobky.
Z Ikei som nemohla odísť bez zmzliny (som proste zmrzlino-maniak), Ikeácka zmzrka je naozaj báječná.

Po príchode domov sme si chvíľu oddýchli. Slnko stále svietilo a tak som sa rozhodla zaskákať si na švihadle. Popri tom sme "vyvenčili" našu malú Ňuňušku, taká bola nadšená z čerstvej trávy, že sa snáď aj objedla, lebo potom len ležala. 


Večer sme išli zase na Bratislavský majáles. Atmosféra bola ešte lepšia ako predchádzajúci deň. Postaral sa o ňu HEX a Polemic, na ktorých sme sa o sto dušu vyskákali. Záverom celého majálesu bol krásny ohňostroj.






V nedeľu sme si obaja pospali (na mňa dosť nezvyčajné) do cca 9:30 hod. Potom som sa pustila do varenia paradajkovej polievky (z čerstvých paradajok) a slaného cuketového koláča so zemiakovou kašou. Ja som si pripravila šalát z paradajok, tofu, vajíčka, špenátu a papriky, mňamka.
Presadili sme všetky kvety a celé doobedie sme lemrili a oddychovali.
Podvečer sme si išli zabehať (konečne prvýkrát v roku).
Na večeru som priateľovi pripravila grísku (krupicovú kašu), na ktorú mal chuť už dlhšiu dobu. 
Večer sme pozerali náš momentálne obľúbený seriál American Horror Story: Coven (ČSFD.CZ).

Víkend uplynul ako voda a ja sa teším zase na ďalší :)

Pekný deň Vám prajem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára