17. novembra 2016

Jeseň na nechtoch

AHOJTE :)
Vonku je momentálne taká hmla, že nevidno ani na krok. Rozhodla som sa, že dnes ani päty nevytiahnem z domu a cez deň si poriadne oddýchnem. Milujem takéto dni 👌
Aj keď to vonku vyzerá skôr na zimné obdobie, jeseň je ešte stále tu a hýri svojimi farbami.

Jeseni 2016 jednoznačne vládne bordová (vínová), fialová, červená, metalická a hnedá farba. Tieto farby prevládajú nielen v jesenných outfitoch, ale aj vo farbách lakov na nechty.
Niektoré z Vás si ladia farbu laku k outfitu, ale ja na takúto dokonalosť moc nie som :D Nechty si lakujem farbou najmä podľa nálady, ročného obdobia a niekedy lakom, ktorý ma ako prvý zaujme z mojej zbierky.
V dnešnom príspevku by som Vám rada ukázala moje obľúbené jesenné odtiene lakov na nechty.

BORDOVÁ (VÍNOVÁ) FARBA
Je to typický jesenný odtieň, ktorý sa hodí každej žene, pretože vyzdvihuje jej ženskosť a krásu. Práve bordová (vínová) farba sa mi najviac spája s jeseňou a jej krásnymi rôznorodými farbami. V obchodoch môžete nájsť niekoľko kúskov oblečenia vínovej farby, stačí si len vybrať a správne  ich skombinovať a doplniť.
Jesenný outfit zdokonalíte aj nechtami bordovej (vínovej) farby. Ja som si pre Vás vybrala tieto dva laky:

Farby na svetle vyzerajú svetlejšie ako v skutočnosti sú.
ESSENCE Colour&Go (odtieň 113-do you speak love?)

GABRIELLA SALVETE Enamel with hardener (odtieň 115)

FIALOVÁ FARBA
Aj keď táto farba nie je až tak typickou pre oblečenie (teda aspoň pre mňa), predsa je to krásna farba vo viacerých svetlých a tmavších odtieňoch. Fialová predstavuje farbu originality a kreativity. Je typickou farbou introvertných a vášnivých ľudí a ľudí s veľkou dávkou fantázie.
Ja mám fialovú farbu rada najmä v interiéri a ako lak na nechtoch. Z mojej kolekcie lakov pre Vás vyberám tieto dva odtiene:


CATRICE Cosmetics (odtieň 38-Vino Tinto)

RIMMEL Salon Pro (odtieň 402-Urban Purple)

ČERVENÁ FARBA
Červená farba je veľmi silnou a vášnivou farbou a preto to s ňou, najmä v outfitoch, netreba preháňať, všetkého veľa škodí. Je to výrazná farba, ktorá pôsobí najviac žensky a vášnivo. Keď sa správne skombinuje, vyzdvihne presne to, čo má :)
Pre mňa je červená farba veľmi výrazná, nejak som si nezvykla ju nosiť v outfitoch a preto ju nosím najmä na nechtoch. Medzi moje obľúbené laky na nechty krásnej červenej farby jednoznačne patrí:


AVON Speed Dry (odtieň Mambo Melon)

DERMACOL One Coat (č.v. 2913)

HNEDÁ FARBA
Hnedá farba predstavuje prirodzenosť a solídnosť. Aj keď nie je až tak výrazná, dokáže skrášliť každý outfit, treba si len vybrať správny odtieň typický pre odtieň Vašej pleti a farbu vlasov. Niekto pokladá hnedú farbu za nezáživnú a nevýraznú, ale podľa mňa je krásna, neutrálna a v outfite ňou nič nepokazíte.
Keďže mám dosť svetlú pokožku a vlasy, musím si vyberať tmavšie odtiene hnedej, ktoré ma aspoň trochu zvýraznia. V svetlých a béžových odtieňoch hnedej vyzerám ako múmia :D Avšak na nechtoch nosím radšej béžovú (nude) farbu, ktorá je prirodzená, jemná a ženská. Z hnedých odtieňov lakov vyberám tieto dva:


CATRICE Cosmetics (odtieň 710-Dulce&Havanna)

ESSENCE The gel nail polish (odtieň 36-dare it nude)

METALICKÁ FARBA
Na jednotlivé kúsky outfitu metalickej farby som ešte nenašla odvahu a preto si to všetko vynahrádzam metalickými nechtami. Ak to s metalickými kúskami v outfite nepreženiete, krásne zvýraznite nielen outfit, ale aj seba.
Nechty metalickej farby patria medzi moje obľúbené. Výberom správneho odtieňa a farby dodáte nechtom šmrnc a originalitu. Vybrať si môžete z viacerých farieb, ale mňa najviac ohúrila hnedá metalická (bronzová) farba, ktorá nie je až taká výrazná:


AVON Colour Attract (odtieň Hypnotic bronze)

AVON Metallic effects (odtieň Frosted peach)

Ktorá farba jesene je Vašou obľúbenou? Preferujete viac prirodzené alebo výrazné farby?

Majte sa krásne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára