30. novembra 2016

Takýto bol ... # NOVEMBER 2016 #

AHOJTE :)

Vianoce sú už za rohom a rýchlo sa nám blížia, tešíte sa? Ja sa neskutočne teším, najmä na oddych, na to, že konečne pôjdem domov, na vianočnú atmosféru v kruhu najbližších a na Silvestra a s ním súvisiaci Nový Rok.
Ale nechcem predbiehať. Najprv by som Vám chcela zhrnúť aký bol môj November, alebo skôr nebol.

November bol najmä pracovný, ale zároveň oddychový. Celý November sme s priateľom strávili v Bratislave, neboli sme ani u mňa doma (okrem sviatku všetkých svätých) a ani u priateľovej rodiny.
Vďaka sviatku všetkých svätých sme si na začiatku mesiaca predĺžili víkend a tak sme doma strávili trochu dlhší čas. Doma som si oddýchla a zregenerovala. Spolu s maminou sme mali kreatívne doobedie, kedy sme vyrábali levanduľové vrecúška, ktoré Vám krásne prevoňajú izby alebo skrine.

Sestra ukuchtila sladkú fajnotu – zapekané jablká s krovkou a škoricou podávané so zmrzlinou a malinami. Yummy. Pochutila si na nich celá rodina ;)

Celý zvyšok mesiaca sme boli len v Bratislave, pracovali sme, oddychovali a tak stále dokola. Cez víkendy sme vymýšľali, hľadali a kupovali vianočné (aj nevianočné) darčeky a naplno sme oddychovali. 
Ja som si čas vypĺňala najmä maľovaním omaľovánok pre dospelých, čo ma nesmierne ukľudňuje. Už dlho som na ne nemala čas, tak som ich konečne vytiahla a vymaľovala pár obrázkov.


Okrem maľovania som kuchtila, varila, piekla a vyvárala :D Keď sa niekedy fakt nudím a už ma nebaví ani oddychovať, vymyslím recept zo surovín, ktoré máme doma a činím sa.
Zapekaný kuskus so zeleninou a šampiňónmi
Batáty so špenátom, vajíčkom a cottage cheesom
Trojvrstvový (healthy) cheesecake
Lievance s jogurtom pre môjho S.

Makovo-jablkový koláč bez múky
Poslednou významnou udalosťou bolo výročie nášho vzťahu, ktoré sme oslávili večerou a filmom, na ktorý sa tešil najmä môj priateľ. Išlo o film „Arrival / Prvý kontakt“, ktorý môžem všetkými desiatimi len a len odporučiť. Ja osobne scifi filmy moc nemám rada, ale tento bol neskutočne dobre spracovaný, scenár nebol prehnaný a nerealistický a film som celú dobu fakt „žrala“. Recenziu, a zároveň aj trailer, si môžete prečítať a pozrieť na www.csfd.cz.

Keďže November bol pracovne náročný, veľmi sa teším na vianočný oddych a na mnoho zážitkov, ktoré určite zažijem.

Prajem Vám krásny vianočný, a hlavne zasnežený, December :)
Majte sa krásne 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára