6. novembra 2016

Proteínová nádielka od MAXSPORT

AHOJTE :)
Tento týždeň ma neskutočne potešila chutná zásielka fajnových dobrôt od MAXSPORT, s. r. o. Obsahovala nové výrobky „proteínovej“ edície, na ktoré som si robila zálusk už dlhšie a konečne sa mi naskytla možnosť ich všetky ochutnať. S ochutnávkou všetkých produktov mi pomáhal aj môj priateľ. S dojmami z ochutnávky a názorom na všetky produkty by som sa chcela podeliť aj s Vami ;)
Balíček obsahoval všetkých päť príchutí Paleo Protein Raw Bar tyčiniek a guličky Royal Protein Truffles v troch príchutiach.

V balíčku ma najviac potešili guličky Royal Protein Truffles, ktoré som prednedávnom objavila na webe MAXSPORTU a preto im ďakujem, že mi ich poskytli na ochutnávku. A poviem Vám, že ich chuť je skutočne kráľovská ;)
Aj keď možno vyzerajú nezdravo, nenechajte sa pomýliť. Aj tak sú zdravšie ako iné sladkosti. Takže keď Vás prepadne chuť na sladké a budete chcieť „zhrešiť“, určite si ich doprajte, neoľutujete ;)
Guličky Royal Protein Truffles obsahujú 20% proteínu a vysoký podiel vlákniny. Neobsahujú lepok.
Základom Royal Protein Truffles je kvalitný proteín a prebiotická vláknina. Prebiotická vláknina je funkčná potravina, ktorá pozitívne ovplyvňuje celkový zdravotný stav organizmu tím, že selektívne podporuje rast a aktivitu zdraviu prospešných baktérií črevnej mikroflóry. 
Royal Protein Truffles si môžete vychutnať v troch rôznych polevách:
1. Rich Noir Chocolate (horká čokoláda), 80 g
Guličky obsahujú horkú čokoládu 40% (cukor, kakaová hmota, kakaové maslo, kakaový prášok, emulgátor: repkový lecitín, aróma), srvátkový bielkovinový koncentrát a sójový bielkovinový izolát 19,6%, škrobový sirup, oligofruktózu (vláknina), repkový olej, hrozienka, zvlhčovadlo: glycerol, strúhaný kokos, sójové vločky, povlakové látky (karnaubský vosk, včelí vosk, šelak), emulgátor: sójový lecitín, stabilizátor: guarová guma a arómu. 
Môže obsahovať arašidy a orechy.


2. Finest Milk Chocolate (mliečna čokoláda), 80 g
Guličky obsahujú mliečnu čokoládu 40% (cukor, kakaové maslo, sušené mlieko, kakaovú hmotu, emulgátory: repkový lecitín, polyglycerolpolyricinoleát, aróma), srvátkový bielkovinový koncentrát a sójový bielkovinový izolát 19,6%, škrobový sirup, oligofruktózu (vláknina), repkový olej, hrozienka, zvlhčovadlo: glycerol, strúhaný kokos, sójové vločky, povlakové látky (karnaubský vosk, včelí vosk, šelak), emulgátor: sójový lecitín, stabilizátor: guarová guma a arómu.
Môže obsahovať arašidy a orechy.


3. Premium jogurt (jogurtová poleva), 80 g
Guličky obsahujú jogurtovú polevu 40% (cukor, rastlinné oleje /palmový, sójový, repkový, palmojadrový/, sušenú srvátku, sušené mlieko, regulátor kyslosti: kyselina citrónová, jogurtový prášok 2%, emulgátory: lecitín, polyglycerolpolyricinoleát, arómy), srvátkový bielkovinový koncentrát a sójový bielkovinový izolát 19,6%, škrobový sirup, oligofruktózu (vláknina), repkový olej, hrozienka, zvlhčovadlo: glycerol, strúhaný kokos, sójové vločky, povlakové látky (karnaubský vosk, včelí vosk, šelak), emulgátor: sójový lecitín, stabilizátor: guarová guma a arómu.
Môže obsahovať arašidy a orechy.


Moje hodnotenie Royal Protein Truffles:
Guličky sú pomerne veľké a v 80 g balení je ich cca 15-17 (počítala som ich :D), čo sa možno niekomu bude zdať málo, ale podľa mňa je ich množstvo primerané. 
Guličky sú obalené v poleve troch rôznych príchutí a vnútri je proteínová zmes, čiže ideálna kombinácia :)
Guličky sú pomerne tuhé, ale dajú sa ľahko hrýzť. Guličky s mliečnou polevou sú najviac mäkké. 
Mne osobne chutili všetky tri príchute guličiek, avšak najviac ma oslovili guličky v mliečnej poleve, ktoré chutili skutočne kráľovsky. Druhé miesto by som udelila guličkám v horkej čokoláde a tretie guličkám v jogurtovej poleve. Priateľovi zase najviac chutili guličky v horkej čokoláde.
Výhodou guličiek je, že sú sýte a tak Vás zasýtia na dlhšiu dobu a dodajú Vám potrebnú energiu. Keďže sú v troch príchutiach, na svoje si chuťovo príde každý- milovníci horkej, mliečnej a dokonca aj jogurtovej (bielej) čokolády/polevy.
Guličky Vám určite odporúčam, sú delikátne, chutné, sýte a môžete si ich kedykoľvek dopriať :)

V balíčku boli na ochutnávku pripojené aj Paleo Protein Raw Bar tyčinky, z ktorých ma najviac potešili tri nové príchute.
Všetky tyčinky z „edície“ Paleo Protein Raw Bar sú 100% prírodné, vegánske, neobsahujú lepok, pridaný cukor, mlieko, sóju ani GMO.
O Paleo Protein Raw Bar tyčinkách príchute slivky a mak (Poppy Shaman) a príchute brusnice (Zenberry) som sa už zmienila v mojom predošlom poste, kde si môžete prečítať môj názor na ne.


Bližšie sa teda budem venovať trom novým príchutiam:
1. Blood Orange (pomaranč, kakao), 50 g
Tyčinka obsahuje sušené datle, bielkovinovú zmes VEGA PROFUSION® 23% (hrachové bielkoviny, ryžové bielkoviny, bielkoviny z bôbov - Vicia faba), hrozienka, pomaranč 13,6%, kakaové maslo, kakao 5%, karotku a med.
Môže obsahovať arašidy, orechy, sóju, vajcia, mlieko a sezamové semienka. 
Už hneď po otvorení som zacítila vôňu sladkého a osviežujúceho pomaranča. Pomaranč je v celej tyčinke cítiť nielen čuchovo, ale aj chuťovo. Tyčinka je skvelá, chutná a vďaka pomaranču príjemne osviežujúca. 

2. Jungle Banana (banán, kakao), 50 g
Tyčinka obsahuje sušené datle, bielkovinovú zmes VEGA PROFUSION® 23% (hrachové bielkoviny, ryžové bielkoviny, bielkoviny z bôbov - Vicia faba), banán 8%, kakao 8%, kakaové maslo a karotku. 
Môže obsahovať arašidy, orechy, sóju, vajcia, mlieko a sezamové semienka. 
Banánová tyčinka mi chutila najviac (aj priateľovi), je skvelá, báječná, proste TOP. Vôňa aj chuť banána v celej tyčinke úplne preniká a pripomína mi chuť dozretého sladkého banána. Bola som veľmi milo a príjemne prekvapená, že chuť banána je skutočná a nie umelá ako v niektorých produktoch ponúkaných na trhu. Jednoznačne vyskúšajte !!! :)

3. Peanut Volcano (arašidové maslo, vulkanická soľ), 50 g
Tyčinka obsahuje sušené datle, hrozienka, arašidy 19%, bielkovinovú zmes VEGA PROFUSION® 17% (hrachové bielkoviny, ryžové bielkoviny, bielkoviny z bôbov - Vicia faba), arašidové maslo 4%, karotku a vulkanickú soľ 0,15%.
Môže obsahovať orechy, sóju, vajcia, mlieko a sezamové semienka.  
Tyčinka vonia presne ako arašidové maslo, a skutočne tak aj chutí. Jej chuť je sladko-slaná, ale viac prevažuje sladká. Komu chutí arašidové maslo, ale aj arašidy všeobecne, tomu bude určite chutiť aj táto skvelá tyčinka so zaujímavou kombináciou spojenia sladkej a slanej chute.

Moje hodnotenie Paleo Protein Raw Bar:
Všetky tri nové príchute tyčiniek mi neskutočne chutili. Sú báječné :) Nie je ani jedna tyčinka, ktorá by mi vyslovene nechutila. S čistým svedomím Vám môžem odporučiť všetky tri príchute ;) Jednoznačne ich vyskúšajte, zamilujete si ich.

Na všetkých tyčinkách Paleo Protein Raw Bar (ale aj Paleo Raw Barbar) ma vždy, okrem chute, zaujmú aj ich nápadité, originálne a farebné obaly. Na každom obale sa nachádza iná postavička „prehistorického človeka“, ktorej vlasy sú vždy zladené do farby obalu a príchute tyčinky.

Informácie o nutričných hodnotách všetkých uvedených výrobkov nájdete na oficiálnej stránke MAXSPORTu, ktorú Vám jednoznačne odporúčam navštíviť ;) Je prehľadná, určite Vás zaujme a jej súčasťou je aj e-shop plný samých dobrôt, ktorým asi neodoláte. A pozor, ich výrobky sú prudko návykové :) Ja si už teraz robím zálusk na množstvo noviniek, ktoré by som postupne chcela vyskúšať.

Ešte raz ďakujem MAXSPORTU za poskytnutie všetkých noviniek, ktoré som vďaka nim mohla ochutnať ;)


Ktorá z uvedených noviniek Vás zaujala najviac?

Majte sa krásne 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára