3. apríla 2017

Kozmetický Marec

AHOJTE :)
Minule som na internete natrafila na výstižný citát o ženskej kráse: "Žena netúži ani tak po kráse, ako po tom, aby sa páčila." (René Descartes). Niečo na tom pravdy bude. Aj keď sme my ženy krásne, chceme byť ešte krajšie, dokonalejšie. Chceme sa páčiť nielen sebe, ale predovšetkým svojmu okoliu, partnerovi, manželovi. 
V dnešnom modernom svete plnom ideálov o ženskej kráse sa čoraz mladšie dievčatá snažia prehnaným skrášľovaním podobať starším ženám. Nemalo by to tak byť, ale je to proste tak. A u mňa je to tiež tak, pretože bez make-upu a každodenného prikrášlenia sa necítim až tak sebavedome.
A keďže pri svojom každodennom skrášľovaní spotrebujem pomerne veľké množstvo kozmetiky, rada ju nakupujem, používam a míňam, prinášam Vám zhrnutie kozmetického marca😊

NOVINKY

ASTRID balzam na pery s jojobovým olejom

Astrid balzamy na pery používam rada, sú dostatočne hydratačné, pery intenzívne zvláčnia, nezaťažia rozpočet a ešte k tomu aj krásne voňajú. Konkrétne tento som ešte nemala, tak som na neho zvedavá.

BALEA hydratačné krémové čistiace utierky Vital s extraktom z baobabu a bambuckým maslom pre zrelú pleť
Vlhčené obrúsky na tvár používam v poslednom čase len od značky Balea, najmä micelárne a tie, ktoré sú určené na suchú a citlivú pleť. Tieto ma zaujali najmä tým, že sú dokonca krémové a aj keď ešte nemám zrelú pleť, rozhodla som sa ich vyskúšať. Predpokladám, že mi na moju veľmi suchú pleť sadnú, tak dúfam, že nebudem sklamaná.

DOVE Intimo neutrocare sprchovací gél na intímnu hygienu

Už dlhšiu dobu používam sprchovacie gély na intímnu hygienu od Nivea. Tento Dove bol v akcii za veľmi výhodnú cenu a ja keď niečo vidím v akcii, čo sa vyplatí, hneď to beriem :D Tak uvidím, aký bude.

AVON FEMME parfumovaný telový sprej

V ponuke AVON nájdete mnoho voňaviek, parfémov a telových sprejov so sladkou, korenistou či osviežujúcou arómou a vôňou, vyberie si z nich skutočne každý. Ja som voňaviek AVON vyskúšala už veľmi veľa, pretože každé Vianoce ma mamina zásobuje novou vôňou. Tento telový sprej vonia jemne sladko, nie až tak osviežujúco, čiže si ho nechám na jeseň a zimu (na leto mám už odloženú inú AVON voňavku).

Floren krém na ruky s výťažkom z nechtíka lekárskeho

Krémov na ruky nikdy nie je dosť :D Ja si ruky krémujem nespočetne veľakrát za deň. A keďže ich mám neustále suché, potrebujem ich hydratovať. Floren krém na ruky mi odporučila pani v drogérii. Keďže aj môj top krém na tvár obsahuje nechtík, rozhodla som sa ho vyskúšať a vkladám do neho veľké nádeje.

Bell lícenka

Od značky Bell som doteraz nevyskúšala žiadny kozmetický produkt, čiže táto lícenka je mojou prvotinou. Je jemnej farby, ktorá je vhodná aj na svetlú pleť a vyzerá byť aj dobre pigmentovaná. Tak dúfam, že s ňou budem spokojná.

EVELINE Cosmetics šampón na vlasy 8v1 Argan & Keratin

Veľmi rada skúšam a objavujem nové šampóny, medzi ktorými by som objavila top šampón na moje "háro". S kozmetikou EVELINE nemám žiadne skúsenosti a tak som si pri internetovej objednávke šupla do košíka aj tento šampón. Som naň veľmi zvedavá.

POUŽÍVANÉ - OBĽÚBENÉ - OVERENÉ

AVON sprchovací gél Rio Coctail lime, rum & mint

AVON sprchovacie gély sú krásne voňavé, osviežujúce a z množstva ponúkaných vôní si niekedy ani neviem vybrať. Vždy mi to uľahčí mamina, ktorá vyberie za mňa a sprcháč mi podaruje :D

ZIAJA nechtíkový pleťový krém

Budem sa zas a opäť opakovať, ale tento krém na tvár si kupujem stále dokola a dokola. Zatiaľ ho ani jeden neprekonal a preto ho v mojej každo-mesačnej kozmetike uvidíte ešte dlho. Je to najlepší krém na veľmi suchú pleť🔝

NIVEA antiperspirant Double Effect

Tak ako Ziaja pleťový krém, aj NIVEA antiperspirant Double Effect je mojím must have produktom, vďaka ktorému sa cítim sviežo celý deň. Za mňa najlepší antiperspirant.

Cien odličovacie tampóny, 140 ks

Odličovacie tampóny používa každá z nás denno-denne. Je to produkt, ktorý možno berieme ako samozrejmosť, ale bez ktorého sa nezaobídeme. Ja som si zamilovala odličovacie tampóny od Cien, ktoré obsahujú mikrovlákno, odličovanie s nimi ide akoby samo a nepúšťajú žiadne vlákna.

BALEA telové mlieko do sprchy s peelingovým efektom 2v1
O tomto telovom mlieku do sprchy som písala už v jednom z mojich prvých článkov. Pri mojom poslednom nákupe v dm drogérii ho mali v akcii a tak som po ňom opäť siahla. Aj keď obsahuje jemné peelingové čiastočky, pokožku Vám dostatočne vymasíruje, vypeelinguje a krásne zhydratuje.

SPOTREBOVANÉ

DERMACOL Sprchový gél s extraktom z melóna

Z Dermacol sprchových gélov, čo som doteraz vyskúšala, ma zaujal úplne najviac. Nádherne vonia a prevonia Vám nielen pokožku tela, ale aj kúpeľňu. Kto má rád ovocné, sladko-svieže vône, musí tento sprchový gél určite vyskúšať.

BALEA gél na holenie "kokosový bozk" s vôňou kokosu a ibišteka pre citlivú pokožku

Na holenie používam len gély a len tie od BALEA. Akosi som si na nich navykla a ako viete, na nové sa niekedy ťažko zvyká. BALEA gély na holenie sú lacné, účinné, voňavé a holenie s nim ide "ako po masle". BALEA vymýšľa stále nové a nové arómy a vône, takže zakaždým mám úplne inú vôňu. 

NIVEA Creme

NIVEA krém je mojím každodenným pomocníkom na veľmi suchú pleť, suché ruky a suchú pokožku tela. Je to legendárny krém, ktorý mnoho z Vás používa už od malička. NIVEA krém nosím vždy po ruke a prekladám si ho z jednej kabelky do druhej, aby som ho mala vždy pri sebe. Poskytuje intenzívnu výživu, starostlivosť, hydratáciu a ochranu pokožky.

NIVEA ochranný krém na ruky Pure & Natural

Krém Pure & Natural je určený pre veľmi suchú pokožku rúk. Najviac ma zaujalo jeho zloženie, pretože obsahuje až 95% ingrediencií prírodného pôvodu a prírodný arganový olej. Krém má krásnu vôňu, skôr takú bylinkovú, ktorá nie je ničím výrazná. Ľahko sa rozotiera, pomerne rýchlo sa vstrebáva, avšak mojím suchým rukám neposkytol až takú hydratáciu ako som očakávala. Ale určite to nie je najhorší krém na ruky. Odporúčam ho skôr na suchú a citlivú pokožku, na ktorú bude podľa mňa ideálny.

NIVEA Intimo sprchová emulzia SENSITIVE

Už dlhšiu dobu používam sprchovú emulziu na intímne partie od NIVEA. Z troch dostupných druhov emulzií (Fresh Comfort, Mild Comfort, Sensitive) mi najviac vyhovuje práve táto Sensitive. Vytvára jemnú penu, príjemne vonia, nedráždi a zabezpečuje upokojujúcu starostlivosť.

BALEA olejový peeling so soľou z mŕtveho mora a s vôňou citrónovej trávy

BALEA olejový peeling ste po prvýkrát mohli vidieť v novinkách v článku "Kozmetický Február". A poviem Vám, že po vyskúšaní to bola láska na prvý pohľad. Tento peeling od BALEA je Ú-P-L-N-E fantastický a báječný. Je ako stvorený pre suchú až veľmi suchú pokožku tela. A tá vôňa...svieža citrónová. Pokožku krásne vypeelinguje, zhydratuje a zanechá ju vyživenú. Po jeho použití už nemusíte použiť ani telové mlieko. Tento peeling určite odporúčam pre tie, ktoré majú suchú až veľmi suchú pokožku tela.

NIVEA antiperspirant Pearl & Beauty

Kedysi som používala len deodoranty, ale časom sa mi akosi zunovali a tak som prešla na tuhé antiperspiranty, ktoré mi viac vyhovujú a sú podľa mňa lepším pomocníkom v boji proti poteniu ako deodoranty. Najviac som si obľúbila NIVEA antiperspiranty, ktoré sú pre mňa úplne 🔝. NIVEA antiperspirant Pearl & Beauty voňal jemne a nepríjemnému zápachu z potenia zabránil, takže svoj účel splnil. Avšak v porovnaní s mojím najobľúbenejším antiperspirantom Double Effect bol rozdiel v tom, že večer som už necítila jeho vôňu. Ale inak som s ním bola veľmi spokojná.

CATRICE Cosmetics báza pod očné tiene

Keďže očné tiene používam takmer každý deň, snažím sa, aby mi ostali ako-tak neporušené na očiach čo najdlhšie. Preto používam podkladovú bázu pod očné tiene. Vyskúšala som ich už niekoľko, ale zatiaľ niet lepšej ako je táto od Catrice. Vďaka nej mi očné tiene vydržia neporušené na očiach 10-12 hodín, tiene sa nerozpíjajú a veľmi dobre držia. Ak používate očné tiene, je to veľmi dobrý základ, ktorý určite odporúčam používať.

Miss Sporty lak na nechty, odtieň 3119

Tento lak na nechty som používala buď ako podkladový lak pod červené laky na nechty alebo samostatne, ako ľahkú nude farbu. Veľmi dobre sa nanáša, so štetčekom sa ľahko manipuluje a celkom rýchlo zasychá. Takže za mňa áno (už má dokonca kúpený ďalší takýto od Miss Sporty).

ESSENCE rúž na pery, odtieň 53 All About Cupcake

Kompletnú recenziu na tento ESSENCE rúž si môžete prečítať v tomto článku. Som rada, že som ho už konečne dopoužívala, pretože až tak veľmi mi nevyhovoval. Vadila mi jeho aróma, farba (vybrala som si zlý odtieň), výdrž a pigmentácia. Ale zase na druhej strane aspoň pery hydratoval.

ALVERDE Color Care 2in1 make-up

O tomto "make-upe" som už písala, takže recenziu si môžete pozrieť TU. Horko ťažko som tento, akože make-up, domíňala a bohužiaľ, viac si ho už nekúpim. Keďže má nízku kryciu schopnosť, odporúčam ho používať skôr ako podklad pod make-up, príp. ako veľmi ľahký tónovací krém. Poskytuje celkom dobrú hydratáciu a dobre sa nanáša. Odrádzať od jeho kúpy Vás rozhodne nebudem, ale mne osobne nevyhovoval.

EBELIN vatové tyčinky, 300 ks

Vatové tyčinky používame denno-denne, je to neodmysliteľná pomôcka pri vytváraní make-upu. Najviac sa mi osvedčili vatové tyčinky od ebelin. Môžete si ich kúpiť v takejto krásnej krabičke alebo klasicky, v plastovom uzatvárateľnom obale. Myslím, že stoja 0,79 € a v krabičke je ich až 300 ks, čiže Vám vydržia pomerne dlho. Nerozpadávajú sa, nezanechávajú žiadne vlákna a veľmi dobre sa s nimi pracuje.

Comfort Softino detské vlhčené obrúsky, 72 kusov

Najlepšie vlhčené utierky, ktoré sú mojím denno-denným pomocníkom. Už som o nich písala niekoľkokrát, tak sa nebudem opakovať. Spomeniem len, že nie sú až tak nasiaknuté a krásne jemne voňajú. Zoženiete ich v Lidli za cca 0,80 €.

KOZMETICKÉ SKLAMANIE
Krém Vitamin E Dr. Muller Pharma


Tento krém na tvár som kupovala v lekárni v domnení, že mojej pleti poskytne zmiernenie prvých vrások a hydratáciu. Krém má zvýšený obsah vitamínu E a panthenolu. Je určený na zmiernenie prejavov starnutia pleti.
Bohužiaľ, krém mi tvár neskutočne vysušuje. Kým do pleti nevsiakne, dá sa to vydržať. Ale akonáhle vsiakne, čo je pomerne rýchlo, pleť mi vysušuje a "sťahuje". Dala som mu šancu viac dní, ale bohužiaľ, za mňa rozhodne nie.
Bolo mi ho však ľúto vyhodiť, tak som ho chcela minúť aspoň ako krém na ruky. Ale nevyhovoval mi ani na ruky, pretože ich tiež vysušoval a medzi prstami vytváral suché miesta. 
Krém bude vhodný možno na normálnu pleť, ktorá nepotrebuje až takú hydratáciu ako veľmi suchá pleť.


Aký kozmetický produkt Vám urobil radosť v Marci?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára