20. apríla 2017

Marhuľovo-tvarohový fit koláč 🍰

AHOJTE :)
V dnešnom príspevku som si pre Vás pripravila recept na zdravý marhuľovo-tvarohový fit koláčik z orechového cesta.

Na jeho prípravu budeme potrebovať:
🍰 250 g orechov
🍰 2 vajíčka
🍰 sladidlo
🍰 250 g tvarohu
🍰 ovocný jogurt
🍰 ovocie
🍰 kokosový olej na vymazanie formy

Rýchly postup na jeho prípravu pozostáva z nasledovných krokov:

1. Orechy si zomelieme na jemnú zmes.

2. K orechom pridáme dva žĺtka a sladidlo (ja som dala 2 polievkové lyžice agávového sirupu) a poriadne premiešame.

3. Z dvoch bielok si vyšľaháme sneh, ktorý jemne vmiešame do orechovej zmesi.

4. Orechové cesto rovnomerne vylejeme do vymastenej formy a dáme piecť na 15 minút do rúry vopred vyhriatej na 180°.

5. Zatiaľ si vymiešame tvaroh s jogurtom (ja som dala vanilkový) a v prípade potreby dosladíme.

6. Po 15 minútach vyberieme cesto z rúry, navrstvíme tvarohovú vrstvu, na ktorú poukladáme ovocie (ja som dala domáce zavárané marhule).

7. Koláč pečieme ďalších 15-20 minút na 180°.


Dobrú chuť prajem🍰

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára