6. apríla 2017

Photo diary #MAREC 2017#

AHOJTE :)
Och...musím uznať, že som rada, že sa konečne dlhý, únavný a ťažký Marec konečne skončil. Už dlhšie sa mi žiaden mesiac netiahol tak dlho, ako tento. Akoby nemal ani konca kraja. Tiež sa Vám zdal Marec strašne dlhý? Neviem či je to len jarnou únavou alebo aj posunom času, ale v poslednom čase som stále unavená a zničená. Už potrebujem vitamín S, takže nech Slnko svieti pekne stále až do ďalšej zimy.
Ale poďme teraz na to, čo je predmetom môjho dnešného článku, a to podeliť sa s Vami o moje zážitky z mesiaca Marec😊

Prvý marcový víkend sme si s priateľom predĺžili a počas neho sme navštívili jeho rodinu vo Svite a následne sme boli u nás doma v Ružomberku. Bolo super, len to všetko strašne rýchlo ubehlo.
Stihli sme menší výlet na Hrebienok, kde sme navštívili oba ľadové dómy a potom sme prešli až k Reinerovej útulni a naspäť okolo Vodopádov Studeného potoka na Hrebienok. Počasie nám vyšlo krásne slnečné a na Vysoké Tatry v tomto období pomerne teplé.

Po príchode do Ružomberka nás čakalo prekvapenie, pretože nás mamina všetkých pozvala do najsamlepšej reštaurácie, Salaš Krajinka, kde robia neskutočne chutné liptovské špeciality (halušky, pirohy).
V okolí reštaurácie sa voľne pohybujú hospodárske zvieratá, tak keď sa nebojíte, môžete ísť k nim bližšie ;)
Keďže sme sa celkom prejedli, poobede sme sa išli prejsť do Čutkovskej doliny, kde sme nakŕmili svinky a načerpali energiu z prvého jarného Slnka.

V marci som sa tiež zúčastnila kreatívneho kurzu v Šperkovo, ktorý som dostala ako darček od rodičov na Vianoce. Vybrala som si kurz šitia zápisníka a našťastie to dopadlo dobre, pretože som si neprišila žiadne prsty a nepotiekla ani krv :D Musím samu seba pochváliť, pretože zápisník sa mi na prvýkrát podľa mňa podaril.

Víkendy trávime s priateľom rady v prírode (okrem leňošenia doma na gauči), najlepšie prechádzkou po prírode, napr. Železná Studienka, kde je plno chodníkov, lesných cestičiek a možností na turistiku či prechádzku. 

Tento mesiac sme boli venčiť aj psíkov z útulku. Podarilo sa nám vyvenčiť až troch havkáčov. Takto si vynahrádzam to, že som nikdy nemala, a asi ani nikdy nebudem mať, psa. A takto si ich človek na hodinku zoberie, vyvenčí, poprechádza sa s nimi a ony sú rady, že sú konečne von a môžu sa trošku vyblázniť v prírode.
Anaka🐕
Blackdog🐾
AlPacino🐶

Konečne bolo krásne, jarné, teplé a slnečné počasie a tak boli prechádzky po Bratislavských zákutiach a to príjemnejšie.

A samozrejme nesmie chýbať ani jedlo🍎🍰🍧
Ovsené vločky+chia semienka+jogurt+ovocie=❤
Zdravý jablkovo-tvarohový koláč
Dopriala som si aj veggie burger. Chuťovo bol síce dobrý, ale nechcite vedieť, čo spôsobil s mojím žalúdkom a trávením.
Od priateľa som, len tak z lásky, dostala krásnu kyticu červených ruží🌹🌹🌹

A to najhoršie a najsmutnejšie z mesiaca Marec na záver- do zvieratkovského neba odišla moja milovaná Ňuňuška😢🐁 Budem na ňu stále spomínať a myslieť. Ako stále pískala, keď som otvorila chladničku, lebo čakala, že jej dám niečo papať. Ako pískala, keď počula zašušťať sáčok. Ako sa vždy pri mojom príchode z práce tešila, že jej dám na papanie seno. Ako sme sa spolu mojkali.
Tu bola ešte maličká. Fotené po dvoch dňoch odkedy bola u nás :)

Aký Marec ste mali Vy?
Potešil Vás slnečný a teplý príchod Jari?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára