27. augusta 2017

Pleťové masky # 1 #

AHOJTE :)
Asi každá z nás vie, že starostlivosť o pleť by sa nemala zanedbávať a raz za čas (alebo aj viac ako raz za čas😃) by sme mali našej pleti poskytnúť extra dávku hydratácie, ošetrenie, ochranu či špeciálnu starostlivosť v podobe pleťových masiek, peelingov či kozmetických ošetrení.
Pleťové masky som si v poslednom čase veľmi obľúbila a začala som ich (konečne) intenzívne používať. Pri výbere vhodnej pleťovej masky treba dbať na typ našej pleti a keďže ja mám veľmi suchú pleť, najčastejšie si vyberám hydratačné, regeneračné a ošetrujúce masky.
Pripravila som si pre Vás novú tematiku článkov s názvom "Pleťové masky", v ktorých sa s Vami veľmi rada podelím o moje skúsenosti, dojmy, pocity a názory z účinnosti jednotlivých masiek.

CIEN Pleťová maska hydratačná
obsah: 2x8 ml, cena: 0,69 €
Túto masku som v Lidli obchádzala pomerne dlho, až som to nevydržala a musela som si ju kúpiť. Nejak som si nebola istá, že maska za pár centov bude dobrá a účinná a predovšetkým som sa bála reakcie mojej pleti na ňu. Ale poviem Vám rovno, nemajte žiadne obavy. Okrem nej nájdete v ponuke Lidl ešte dva druhy pleťových masiek - pleťová maska čistiaca a pleťová maska Q10 proti vráskam.
Pleťová maska má chrániť pleť pred vysúšaním a zanechať ju jemnú. Obsahuje jojobový olej a aloe vera, ktoré je v maske jemne cítiť.
Balenie obsahuje 2 časti, pričom každá z nich mi vyšla na tri, pomerne bohaté, použitia.

Pleťová maska je klasicky bielej farby. Je krémovitej konzistencie a na pleť sa nanáša a rozotiera veľmi ľahko.
Postup: Pleťovú masku nanesiem v hrubšej vrstve na pleť a nechám pôsobiť cca 10-15 minút, ktoré zatiaľ využijem na sprchu. Počas pôsobenia sa maska do pleti postupne vsiakne, ale nie úplne celá. Zvyšky pleťovej masky zotriem vlhčenou utierkou a po cca 5 minútach si pleť umyjem a natriem pleťovým krémom.
Po jej aplikácii je pleť hebká, hladká, jemná a zhydratovaná, a to dokonca aj na druhý deň večer. Je taká hladká, že máte stále nutkanie sa jej dotýkať😄

Táto maska je naozaj účinná, veľmi milo ma prekvapila a jednoznačne Vám ju odporúčam. Dávam jej palec hore a nabudúce určite vyskúšam aj ostatné pleťové masky od Cien. Za skutočne smiešne peniaze doprajete pleti hydratáciu a jemnosť.

DERMACOL Intenzívna zdokonaľujúca pleťová maska
obsah: 2x8g, cena: 2,69 € (kupovala som ju v akcii za 1,99 €)
Táto pleťová maska bola mojou prvou od Dermacol, predtým som ešte žiadnu neskúšala. Aj keď ich majú v ponuke niekoľko druhov, vždy som sa im v obchode akosi (ne)chcene vyhla a zamierila k Balea maskám, ktoré mám odskúšané a overené. Ale povedala som si dosť, veď predsa musím vyskúšať aj iné masky. Popravde, je to zatiaľ najdrahšia maska, akú som si kedy kúpila😄
DERMACOL intenzívna zdokonaľujúca pleťová maska je určená pre vyhladenie vrások. Obsahuje účinnú látku TimeCodeTM a kyselinu hyalurónovú, ktoré spomaľujú starnutie. Zaručuje intenzívnu hydratáciu a vyživenie pleti. Pri pravidelnej aplikácii dvakrát za týždeň redukuje vrásky, zlepšuje a spevňuje štruktúru pleti. Neobsahuje silikóny a parabény.
Balenie obsahuje 2 časti a každá časť mi vyšla na tri použitia, pričom s maskou som vôbec nešetrila.

Pleťová maska je taktiež bielej farby. Má krémovú konzistenciu a na pleť sa nanáša a rozotiera veľmi ľahko.
Postup použitia tejto pleťovej masky je rovnaký ako pri pleťovej maske od Cien, vlastne takýmto spôsobom nanášam akúkoľvek pleťovú masku.
Rozdiel od Cien pleťovej masky je v tom, že počas 10-15 minútového pôsobenia sa takmer celá maska vsiakne do pleti a na pokožke ostane len v záhyboch nosa a trošku okolo pier.
Po zmytí masky a nanesení pleťového krému je pokožka tváre hladká, jemná a zhydratovaná, a to aj na druhý deň.

Maska bola účinná, pleť vyhladila a vyživila. Jediné, čo mi na nej vadilo bola jej aróma, ktorá mi prišla akási umelá. Čo však  nemôžem potvrdiť ani vyvrátiť je účinnosť masky pri redukcii vrások. Ja mám zatiaľ len jemné počiatočné vrásky pri ústach a očiach a keďže pleťové masky nepoužívam na okolie očí, účinnejšia by bola asi na zrelú pleť. Vyskúšajte, uvidíte😉


Keby som mala na záver porovnať obe masky, tak obe poskytli pleti hydratáciu, vyživenie a zjemnenie, ale ... Ale keby som si mala vybrať, určite by som druhýkrát siahla po CIEN hydratačnej pleťovej maske, ktorá ma prekvapila nielen výsledkami, ale aj príjemnou vôňou a výhodou cenou.

Aké pleťové masky rady používate?
Máte skúsenosť s niektorou z týchto dvoch masiek?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára