1. septembra 2017

Kozmetický August

AHOJTE :)
Niekedy pre motiváciu, niekedy pre zamyslenie, niekedy pre pobavenie, si čítam citáty, ktoré často vystihujú podstatu veci. Pri prehliadaní citátov som narazila aj na jeden, ktorý dokonale zachytáva pohľad na krásu:
"Krásna žena sa páči oku, dobrá srdcu." [Napoleon Bonaparte]
Človek je dobrý, milý, láskavý od srdca, má to vrodené, dané v génoch. Niečo sa na tom zmeniť síce dá, ale chce to odhodlanie a chtíč. Ale keď sa človek, predovšetkým žena, necíti krásna, vtedy prichádza na rad kozmetika, vďaka ktorej sa cítime krásne a sebavedomejšie. Svojim spôsobom je prirodzene krásna každá žena, ale to by sme neboli my ženy, keby sme nechceli stále niečo zlepšiť, zdokonaliť. Takže koniec koncov, ešteže máme hordu rôznych kozmetických výrobkov, ktoré zdôrazňujú našu krásu.
Trošku som sa rozpísala, a to som len chcela nadviazať na tému dnešného článku😃, v ktorom Vám prinášam zhrnutie augustovej kozmetickej štatistiky.

NOVINKY
V Auguste som mala narodeniny (zase o rok staršia😐) a dostala som dva mega balíčky kozmetiky, ktoré by určite potešili každú kozmetickú maniačku. Viaceré z výrobkov boli pre mňa novinky, ktoré som síce poznala, ale ešte som nemala šancu ich vyskúšať.

Značnú časť kozmetiky tvorili výrobky značky BALEA, ktorú obľubujem a mnoho Balea výrobkov mi vyhovuje a používam ich veľmi rada. Dostala som BALEA zlupovaciu pleťovú masku, BALEA krémový olejový sprchovací peeling s vôňou melónu, BALEA krémový sprchový gél s vôňou granátového jablka a broskyňových kvetov a BALEA balzam na ruky a nechty s extraktom z kamiliek.

V kozmetickom balíčku, ktorý mi dala sestra, som mala aj SYOSS Full Hair 5 Density&Volume šampón a SYOSS Full Hair 5 Density&Volume kondicionér. Toto duo výrobkov na vlasy kupovala na základe toho, že som v jednom článku písala, že mám kúpený šampón, ale chýba mi k nemu kondicionér. Ja som si ale medzitým kúpila kondicionér (skoro ma zahlušila keď som jej to povedala) a tak mám teraz z každého kusu po dva🙈

Áno, som postaršia, nie som dieťa, ale aj napriek tomu milujem Minios a aj preto som od sestry dostala MINIONS balzam na pery Cola. Som teda zvedavá, aký bude.

Veľmi ma potešila aj AVON Perceive Dew toaletná voda a AVON Perceive Dew telové mlieko. Toaletnú vodu poznám od maminy, ktorá ju často používa a jej vôňa je neskutočná. Na telové mlieko sa teším taktiež, pretože bude jemne parfumované vo vôni toaletnej vody.

POUŽÍVANÉ - OBĽÚBENÉ - OVERENÉ
V kozmetických balíčkoch som mala aj päť produktov, ktoré mám overené a patria medzi moje obľúbené a často používané.

BALEA Hydratačné krémové čistiace utierky Vital s extraktom z baobabu a bambuckým maslom pre zrelú pleť, 25 ks
Sú to zatiaľ najlepšie vlhčené utierky, ktoré maximálne vyhovujú veľmi suchej pleti. Používam ich ako doplnok pri odličovaní alebo na zotretie zvyškov pleťovej masky. Keďže sú určené pre zrelú pleť, sú viac hydratované a sú akoby nasiaknuté krémovou zložkou. Pleť je po ich použití jemná, hladká, hydratovaná a akoby trošku nakrémovaná. Rozhodne Vám ich odporúčam, najmä pre suchú a veľmi suchú pleť, pretože splnia všetky jej požiadavky.

GARNIER dvojfázová micelárna voda All in 1

Dvojfázovú micelárnu vodu s olejovou zložkou ocenia majiteľky suchej a veľmi suchej pleti. Pleť nevysušuje, nedráždi a zanechá ju zhydratovanú. Oči síce nedráždi, ale ich odličovanie je s ňou trochu zložitejšie a ide to kúsok ťažšie, ale na odlíčenie zvyšku tváre je ideálna. Bližšiu recenziu si môžete prečítať v tomto článku.

DOVE Antiperspirant sprej s vôňou grapefruitu a citrónovej trávy

Tento sprej som kedysi používala nonstop, bola som s ním nadmieru spokojná, ale časom sa mi zunoval a začala som používať iné antiperspiranty. Preto som rada, že som ho dostala a po dlhom čase mám opäť možnosť ho používať. Vďaka nemu som sa vždy cítila sviežo celý deň a ešte aj večer krásne voňal. Pevne verím, že DOVE veľmi nezmenil zloženie a že bude aj teraz skvelým pomocníkom v boji proti poteniu.

BALEA gél na holenie Pink Grapefruit s vôňou ružového grepu a frangipani

Chcete dokonale hladké nohy bez väčšej námahy? Máte rady svieže gély na holenie? Ak ste na obe otázky odpovedali "áno", určite musíte vyskúšať BALEA gély na holenie. Sú lacné, účinné a s ich výsledkami budete nadmieru spokojné.

ESSENCE Long lasting rúž na pery, odtieň 07 Natural Beauty

Značka Essence ponúka množstvo matných a hydratačných rúžov či leskov na pery. Vďaka širokej farebnej škále si vyberiete od jemných, ružových, červených, bordových až po tmavé odtiene. Ja mám najradšej natural odtiene, ktoré jemne zvýraznia pery a dodajú im šmrnc. Tento rúž na pery je hydratačný, v krásnej tmavšej ružovej farbe, pery jemne zafarbí a zhydratuje.

SPOTREBOVANÉ

EVELINE COSMETICS Slim Extreme 4D sprchový peelingový masážny gél proti celulitíde
Ako masážny peelingový sprchový gél bol dobrý, ale výsledky v boji proti celulitíde nezanechal žiadne. Obsahoval pomerne veľa peelingových čiastočiek, ktoré pokožku tela krásne vyčistili a zjemnili. Okrem toho voňal pekne osviežujúco, vôňou pripomínal limetku a mätu. Recenziu si môžete prečítať TU. Ako peelingový masážny sprchový gél ho odporúčam, ale proti celulitíde nepomáha, aspoň teda u mňa nie.

GARNIER FRUCTIS Densify posilňujúci balzam na vlasy

Garnier Fructis Densify posilňujúci balzam má vlasom dodať objem a hustotu. Ja som ten pocit nemala, ale možno keby som ho používala v kombinácii s rovnakým šampónom, výsledkom by boli hustejšie a objemnejšie vlasy. Mne na ňom vyhovovalo to, že moje suché vlasy scelil a vyživil a po jeho použití neboli také suché a rozstrapatené. Ďalším pozitívom bola nádherná ovocná vôňa. Nebol to síce najlepší balzam na vlasy, ale rozhodne nepatrí ani medzi tie najhoršie.

CIEN odlakovač na nechty bez acetónu

Vďaka nemu je odlakovanie nechtov rýchle a bezproblémové. Má praktický dávkovač, ktorým jednoducho nanesiete odlakovač na odličovací tampón. Za rozumnú cenu skutočná kvalita. Určite odporúčam.

DOVE telový krém

Dove krém používam najmä v lete ako denný pleťový krém. Keďže nie je až tak mastný, na veľmi suchú pleť je ideálny práve v lete, keď sa pokožka tváre viac potí a nepotrebuje až takú dávku hydratácie. Občas ho používam aj ako krém na ruky alebo si ním natieram suché miesta na tele. Odporúčam ho skôr pre citlivú, suchú a veľmi suchú pleť.

NIVEA Energy Fresh antiperspirant

Napriek tomu, že vďaka obsahu citrónovej trávy voňal sviežo, po aplikácii do podpazušia až taký osviežujúci nebol. Musím povedať, že v porovnaní s mojím obľúbeným NIVEA Doubble Effect antiperspirantom, nemá až takú výdrž a v boji proti poteniu je menej účinný. Možno bude účinnejší cez zimu, keď sa človek až tak nepotí. Mňa teda až tak neohúril, ale šancu mu ešte samozrejme dám, vyskúšam jeho účinky cez zimné obdobie.

BALEA gél na holenie Oriental Flower

Ako som už spomínala vyššie, gély na holenie od BALEA sú neskutočne dobré. Konkrétne tento voňal vďaka amarylke trochu orientálne, ale stále sviežo. Je určený najmä pre citlivú pokožku, ale zatiaľ ani jeden z Balea gélov na holenie mi nikdy nedráždil a ani nevysušoval pokožku.

EVELINE COSMETICS krém na ruky

Bohužiaľ, tento krém na ruky hodnotím veľmi negatívne a už si ho ani nikdy nekúpim. Spomínala som ho už v článku Eveline Cosmetics, kde si o ňom môžete prečítať viac. Ruky veľmi vysušuje a medzi prstami vytvára suché miesta. Do pokožky rúk vsiakne veľmi rýchlo a vôbec ich nezhydratuje. Na suchú a veľmi suchú pokožku rúk ho rozhodne neodporúčam, ale možno na normálnu pokožku rúk bude vyhovujúci.

NIVEA výživný nočný krém

Vždy keď si kupujem nový pleťový krém mám obavy, či bude mojej veľmi suchej pleti vyhovovať a či to nebudú zbytočne vyhodené peniaze. Po veľmi dlhom rozmýšľaní a prezeraní krabičiek pleťových krémov som si vybrala výživný nočný krém od NIVEA. Tak veľmi pozitívne ma prekvapil, že si ho musím kúpiť znovu. Je trochu hustejšej konzistencie, stredne mastný a veľmi ľahko sa rozotiera na tvár. Do pleti sa vstrebáva veľmi pomaly a práve preto jej zaručuje dlhodobú hydratáciu. Ešte aj ráno po zobudení cítite, že pleť nie je suchá, napnutá a je dostatočne vyživená. Za mňa 100%-ne áno, odporúčam.

LABELLO Original balzam na pery

Klasika, ktorá neomrzí. Keď si niečo obľúbite a viete, že je to účinné, nerady sa toho vzdávate. A presne tak to mám ja s Labellom. Aj keď si zvyknem kupovať iné balzamy na pery, raz za čas sa vrátim k overenej klasike. Je dostatočne hydratačný, pery chráni pred vysúšaním a dodá im potrebnú starostlivosť. Za mňa rozhodne áno.

HIMALAYA HERBALS vyživujúci krém na ruky

Krém na ruky obsahuje výťažky z Kokum masla a levandule, ktorú bolo v kréme cítiť. Z krému na ruky mám ale zmiešané pocity. Po jeho nanesení a rozotrení ruky síce zhydratoval, ale akonáhle vsiakol do pokožky, pokožka rúk bola zvonka suchá, ale zvnútra akoby vyživená. Viem, že je to asi divné, ale presne tak pôsobil na moju pokožku rúk. Zaujímalo by ma, aké skúsenosti s ním máte Vy?

S.HE Stylezone korektor, odtieň 002 beige

Korektory sú súčasťou kozmetických taštičiek každej z nás. Korektor od S.he mám už strašne dlho (snáď nebol po záruke😄) a konečne sa mi ho podarilo domíňať. Medzičasom som si kupovala môj obľúbený korektor od Catrice (CATRICE Liquid Camouflage High Coverage Concealer) a tento som akosi prestala používať. Ale povedala som si, že je načase ho minúť. Keď mám pravdu povedať, až tak spokojná som s ním nebola. Farba a konzistencia boli v pohode, ale krytie až také dobré nemal. Spočiatku som ho používala na kruhy pod očami, ale očné okolie mi jemne vysušoval. Potom som ho používala na zakrytie nedokonalostí a ako podkladovú bázu pod očné tiene. Som rada, že som ho konečne spotrebovala. Za mňa teda nie.

Budem rada, ak mi do komentárov napíšete Vaše skúsenosti s niektorým z uvedených výrobkov😚

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára