30. septembra 2017

GABRIELLA SALVETE Contouring palette

AHOJTE 😊
Ako si užívate postupne prichádzajúcu Jeseň? Mňa trošku mrzí, že leto odišlo tak rýchlo, ale aj Jeseň má svoje čaro, najmä keď zaleziete pod deku, popíjate teplý čaj, kávu alebo horúcu čokoládu (niekedy aj varené vínko🙆) a čítate knihy, pozeráte filmy alebo seriály.

Po trošku dlhšej nečinnosti na blogu prichádzam s ďalším kozmetickým článkom, ktorý bude venovaný contouring paletke od Gabriella Salvete. Drogérie ponúkajú nespočetné množstvo rôznych druhov paletiek, od paletiek očných tieňov, paletiek pre úpravu obočia, rozjasňovačov, líceniek, rúžov či zmiešané paletky, ktoré obsahujú "z každého rožku trošku". Keďže pomerne často cestujem, snažím sa v batohu šetriť miesto ako sa dá a samozrejme sa to odrazí aj na kvantite kozmetiky. A práve paletky sú na cestovanie to pravé orechové, pretože obsahujú viac produktov v jednom a tým pádom šetria miesto.
Aj keď som doteraz produkty značky Gabriella Salvete nejak nekupovala, po prvej kúpe make-upu, ktorý sa mimochodom stal mojím najobľúbenejším, som mala rozhodovanie jednoznačne uľahčené.
Paletka stála v akcii nejak 5,50 €, čo je celkom prijateľná cena, ale jej bežná cena je myslím okolo 7 €. Takže odporúčam kupovať v akcii, ale to je asi logické, že ?! 😉
Paletka je dostupná v jednom odtieni, ktorý je ale neutrálny a sedí nielen bleduľkám, ale aj babám s trošku opálenou pleťou.

Obal paletky je taká klasika- plastový, čierny, ničím výnimočný, ale aj napriek tomu pekný. Pri manipulácii sa veľmi dobre drží a taktiež sa aj ľahko otvára a zatvára.

Contouring palette od GABRIELLA SALVETE obsahuje 3 produkty a to bronzer, rozjasňovač (highlighter) a lícenku (blusher), vďaka ktorým na tvári zvýrazníte, vyzdvihnete a rozjasníte presne to, čo je treba.
Jediným matným produktom z paletky je bronzer, ktorý sa používa na kontúrovanie tváre. Bála som sa, že bude na moju svetlú pleť tmavý, ale je presne taký akurátny. Nanáša sa veľmi dobre a pomocou štetca a šikovných ťahov rúk opticky zoštíhli tie časti tváre, ktoré to "potrebujú". Na štetec sa ho nenanesie veľa a preto na tvári nezanechá netvarovateľnú a neupraviteľnú šmuhu.

Ďalším produktom v paletke je rozjasňovač, ktorý má mierne striebristú farbu. Na pleti vyzerá veľmi jemne, ale zároveň tvár vďaka shimmeru krásne rozžiari a dodá jej šmrnc.

Posledným produktom je tvárenka, ktorá je krásnej ružovkasto-lososovej farby. Jej jediným mínusom je, že obsahuje shimmer. Niekomu to vadiť vôbec nemusí, ale ja mám radšej matné lícenky. Na tvári vyzerá krásne sviežo a jej jemný odtieň pleť krásne rozjasní.

Všetky produkty paletky sú skvelo a dobre pigmentované. Najlepšie pigmentovaným produktom paletky je lícenka, preto do nej stačí štetec len jemne "otrieť" a naniesť.
Produkty vôbec neprášia a pracuje sa s nimi veľmi dobre a jednoducho.
Výdrž každého z produktov je podľa mňa veľmi dobrá, na pleti vydržia po celý čas, čo mám nanesený make-up (približne 10 hodín).

Jediným nedostatkom (aspoň teda pre mňa) je to, že lícenka je so shimmerom a preto keď si nanesiete aj rozjasňovač aj lícenku, lesknete sa možno trochu viac ako by ste chceli. Ja väčšinou preto používam buď len rozjasňovač, alebo len lícenku.

Contouring paletka ma veľmi milo prekvapila a používam ju každý deň. Je to skvelý pomocník pri každodennej make-up rutine. Veľmi som si ju obľúbila, pretože všetky jej produkty mi maximálne vyhovujú, sú kvalitné a pracuje sa s nimi veľmi dobre.
Ak sa budete pri najbližšom nákupe paletky rozhodovať, ktorú kúpiť a ktorý odtieň by Vám sedel, za mňa Vám všetkými desiatimi môžem len a len odporučiť contouring paletku do Gabriella Salvete. A ani sa nemusíte rozhodovať, ktorý odtieň zobrať, keďže je dostupná len v jednom😉

Ktoré kozmetické produkty od Gabriella Salvete by ste mi odporučili?
Ktorý je Váš najobľúbenejší?

Majte sa krásne❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára