9. augusta 2018

Kozmetický Júl

AHOJTE😘
Pevne verím, že si teplé počasie naplno užívate niekde pri vode alebo na kúpalisku💦, oddychujete, relaxujete a užívate si leto plnými dúškami. Keďže je vonku úplne nádherne, nebudem Vás pri počítači či mobile dlho zdržovať úvodnými rečičkami a prejdem rovno na kozmetickú štatistiku noviniek, obľúbených a spotrebovaných kozmetických produktov za mesiac Júl😊.

NOVINKY

Po veľmi dobrej skúsenosti s pleťovou maskou Garnier Aqua Bomb som sa rozhodla vyskúšať aj GARNIER Aqua bomb hydratačný antioxidačný gélový denný krém 3v1. Aj keď rada skúšam nové produkty, s pleťovými krémami nerada experimentujem, pretože už mám svoje obľúbené. Ale za vyskúšanie nič nedám. Trošku sa obávam tej gélovej konzistencie, ale vyskúšam ho a dám Vám vedieť😉.

Nie je nič lepšie, ako sa v týchto tropických teplotách jemne schladiť niečím studeným, jemne voňavým a osviežujúcim. BALEA osviežujúci sprej s melónovou vôňou som si kúpila na dovolenke v Štúrove a padol mi viac než vhod. Najlepšie je skladovať ho v chladničke, vtedy je to to pravé orechové. Nielenže Vás osvieži, ale aj jemne navonia. Určite vyskúšajte😊.

Pleťové masky si kupujem asi najčastejšie, veľmi rada skúšam nové druhy, značky a arómy. Značka 7th Heaven sa špecializuje práve na pleťové masky, tak by bola škoda nejakú nevyskúšať. Zo širokej ponuky som si vybrala 7th HEAVEN bahennú pleťovú masku s arganovým olejom.

Práve uprostred leta mi došiel môj obľúbený BB cream z Lidlu, tak som narýchlo kupovala nový - DERMACOL BB Cream, odtieň Sand. Bola som celkom prekvapená, že sa predáva až v štyroch odtieňoch, pretože BB cream je zväčša dostupný v dvoch odtieňoch - svetlý a tmavý. Konzistenciou mi vyhovoval najviac zo všetkých, tak pevne verím, že s ním bude spokojná. Používate cez leto make-up alebo uprednostňujete BB cream, príp. nenosíte žiadny make-up?

Od sestry s priateľom som na narodeniny dostala krásny kozmetický balíček, v ktorom bol SANCTUARY SPA sprchový gél, SANCTUARY SPA telové maslo a SANCTUARY SPA telový peeling. Boli zabalené v krásnej krabičke a bola k nim dokonca pribalená aj sprchovacia hubka. Voňajú nádherne, jemne parfémovane. Škoda len, že sú v malom cestovnom balení, ktoré ja síce určite využijem, ale keďže viem, že ide o drahšiu kozmetiku, za tú cenu by si človek doprial aj oveľa viac.

Lak na vlasy nepoužívam až tak často, ale v zásobe mám vždy aspoň jeden. Nová značka dm drogérie ma zaujala predovšetkým krásnymi obalmi a neodolala som😍. Lak na vlasy mali našťastie len jeden jediný druh a tak bolo moje rozhodovanie značne jednoduchšie a kúpila som LANGHAARMÄDCHEN lak na vlasy Extreme.

POUŽÍVANÉ -  OBĽÚBENÉ - OVERENÉ

AVON hydratačný sprej na tvár s aloe vera a výťažkami z bavlny
Konkrétne táto vôňa je pre mňa síce nová, ale hydratačné spreje od Avon som už mala a používam ich na osvieženie a prevoňanie celého tela a na vlasy v prípade, keď mi niekde napáchnu. Vlasy krásne prevonia a zanechá ich nádherne voňavé. Na tele pôsobí osviežujúco (a ešte viac, keď sa skladuje v chladničke), ale samozrejme nemôžem ho prirovnať k voňavke. Chvíľku voňať na tele bude, ale určite nemá také účinky ako voňavka. Táto vôňa je krásne jemná a čistá, ale zároveň veľmi jemne jemnučko sladká.

NIVEA antiperspirant Pearl & Beauty
NIVEA antiperspirant Double Effect
Pred tropickými horúčavami sa treba dostatočne a poriadne chrániť a tak som sa zásobila tými najlepšími a najúčinnejšími antiperspirantmi, ktoré ma aj počas tých najväčších horúčav ochránia pred potením a zápachom z potu. Počas horúčav ich kombinujem, najprv nanesiem tuhý antiperspirant a následne ho prestriekam aj sprejovým antiperspirantom. Nech som si radšej istá😂. Pre mňa sú to tie najlepšie antiperspiranty, na ktoré sa môžem vždy spoľahnúť.

ESSENCE lak na nechty, odtieň 111 Rainbow with sprinkles
Laky na nechty od Essence mám veľmi rada, majú krásne odtiene a sú za výhodnú cenu. Naposledy ma zaujal tento krásny odtieň, ktorý v sebe obsahuje jemné trblietky a ktorý sa na svetle odráža v dúhových, holografických odtieňoch.

SPOTREBOVANÉ

AVON hydratačný krém na ruky, nechty a nechtovú kožičku s výťažkom z ovsa a harmančeka
Krémov na ruky od Avon som vyskúšala už veľké množstvo, ale ani jeden ma ešte nesklamal tak, ako tento. Má krásny vianočný obal, jemnú krémovú vôňu, ale to je asi tak všetko, čo sa mi na ňom páči a vyhovuje. Konzistenciu mal celkom jemnú a ľahkú, skôr redšiu a na rukách sa rozotieral ľahko. Bohužiaľ, do pokožky rúk vsakoval bleskovou rýchlosťou a ruky nezanechal vôbec, ale že vôbec, zhydratované a vyživené. Ruky mi ešte viac vysušil a na niektorých miestach vytvoril extra suché miesta. Na veľmi suchú a suchú pokožku rúk ho vôbec neodporúčam, no možno bude vyhovovať normálnej pokožke rúk.

BALEA Intensiv balzam na pery
Môj najobľúbenejší Balea balzam na pery, ktorý je už mojou stálicou a kupujem si ho stále. Na striedačku si kupujem síce aj iné balzamy na pery, ale vždy mám v zásobe aspoň jeden tento. Pery krásne vyživí, zhydratuje a poskytne im ochranu a potrebnú starostlivosť. Má jemnú vôňu a pery nefarbí.

ESSENCE očný tieň, odtieň 05 My favourite tauping
Essence očné tiene som si celkom obľúbila. Ok, jasne, že to nie sú tie najlepšie očné tiene, ale mne vyhovujú. A zvlášť tento, je to už moje asi tretie balenie. Obávam sa však, že v drogériách ho už pravdepodobne nepredávajú. Bol to krásny, jemne hnedý odtieň, ktorý na očiach krásne vynikol. Pre svetlý typ pokožky nebol ani príliš tmavý, ale ani svetlý. Síce jemne prášil, ale na očiach vďaka podkladovej báze pre očné tiene držal celý deň. Ak ho niekde ešte zoženiem, určite ho ešte kúpim a keď nie, lúčim sa s ním s pocitom, že to bol úplne super očný tieň.

CIEN BB Cream, odtieň Light
Počas letných mesiacov a letných horúčav používam jedine BB krém, ktorý pleť krásne zjednotí a má ľahkú konzistenciu, ktorá je na leto ideálna. Veľmi som si obľúbila BB krém od Cien, ktorý som používala celé minulé leto a polovicu tohto leta. Cien BB cream kúpite v každom Lidli a za veľmi výhodnú cenu. Je dostupný v dvoch odtieňoch - pre svetlú a tmavú pokožku. Na pleť ho stačí naniesť skutočne málo, pleť nezaťažuje a tak ani počas tých najväčších horúčav nemáte pocit, že máte na tvári roztekajúcu sa vrstvu make-upu. Má krémovú konzistenciu, takže pleť je aj hydratovaná. Ja som s ním nadmieru spokojná a ak rady používate práve BB krémy, určite ho vyskúšajte.

NIVEA výživný nočný krém
Tento krém už odo mňa dôverne poznáte, pretože je pre mňa tým najlepším a najúčinnejším nočným pleťovým krémom pre veľmi suchú pleť. Ráno je pleť po jeho použití krásne zhydratovaná, vyživená a zregenerovaná a vôbec nie suchá. Ak máte problém s veľmi suchou pleťou, určite ho vyskúšajte😉.

GARNIER upokojujúci odličovač 2v1
Tento produkt je snáď v každej kozmetickej štatistike, ale nemôžem si pomôcť, je to proste ten najlepší odličovač. Bez problémov a námahy jednoducho a dokonale odlíči očný make-up, oči nemusíte vôbec šúchať. Taktiež oči vôbec nedráždi a nevysušuje. Keďže obsahuje aj olejovú fázu, odporúčam ho skôr na suchú a veľmi suchú pleť.

BALEA micelárne čistiace utierky pre citlivú pleť, 25 ks
Vlhčené čistiace utierky používam vždy len ako doplnok pri odličovaní, nie na samotné odličovanie pleti. Vždy používam len tie od Balea a vždy striedam 3 druhy. Tieto micelárne sú nasiaknuté micelárnou vodou, ale vôbec nie sú až tak mokré. Majú jemnú, nedráždivú arómu. Textúra utierok je skutočne pevná a tak sa utierky vôbec netrhajú. Pleť nedráždia, nevysušujú a zanechajú ju jemne hydratovanú. Na balení oceňujem to, že keď vyťahujem jednu utierku, skutočne vytiahnem len jednu a nie ďalších 5. Je to pre mňa ideálny pomocník pri odličovaní a najčastejšie ich používam na zotretie pleťovej masky z pleti.

DERMACOL Vampire mascara
Riasenku som kupovala už dávnejšie, za zvýhodnenú cenu 3,90€. A popravde, viac by som za ňu ani nedala. Nie je to ani prepadák, ale nebola som s ňou až tak spokojná.
Riasenka má trochu výraznejšiu kvetinovú vôňu, ktorú po aplikácii cítite na očiach občas aj počas dňa. Kvetinovou vôňou mi pripomína orgován. Kefka nie je až taká hustá a veľká a pracuje sa s ňou jednoducho, má klasický tvar. Riasenka dostatočne farbí a je celkom dosť mokrá, preto stačia dve vrstvy. Maskara riasy vytočí, nadvihne a predĺži. Jediné, čo mi na nej vadí je to, že zlepuje riasy, preto som ich musela vždy "rozčesať"a oddeliť. Riasenka počas dňa drží, neopadáva a ani sa neotláča. Najviac mi na nej vadí to zlepovanie rias a že musíte venovať viac času, aby ste si riasy doupravovali. Akú skúsenosť s touto riasenkou máte vy?

MILVA chinínový šampón
MILVA chinínový kondicionér
Milva šampóny som začala používať približne na začiatku tohto roku, takmer pol roka pred svadbou. Chcela som totiž, aby mi vlasy trochu podrástli a aby boli zdravšie. Recenzie na internete boli výborné a ja som dnes veľmi spokojná, že som túto vlasovú kozmetiku objavila. Vlasy mám vďaka používaniu Milva produktov ako nové, úplne vymenené. Sú krásne lesklé, jemnejšie, na dotyk hladšie, ľahšie ... radosť sa na ne pozerať. Chinínová rada je určená na podporu rastu vlasov a pomáha v boji proti vypadávaniu vlasov. Šampón má jemne bylinkovú vôňu, kondicionér skôr orieškovú. Niekedy som používala šampón samostatne, ale aspoň 2x do týždňa som použila aj kondicionér. Po použití oboch produktov bol ich účinok na vlasoch ešte výraznejší. Aj keď ide o trochu drahšiu vlasovú kozmetiku, jej účinky a výsledky Vás určite presvedčia. Ak máte problémové, zničené alebo suché vlasy, ktorým chcete dopriať špeciálnu výživu a starostlivosť, určite vyskúšajte vlasové produkty od značky Milva. Z ich širokého výberu produktov si určite vyberiete, a možno nielen jeden druh😋

Ktorý kozmetický produkt je Vaším najobľúbenejším letným kozmetickým produktom?

Majte sa krásne❤

2 komentáre:

  1. Naozaj veľmi informatívny príspevok a veľmi rád čtu o Dermacol BB Beauty Cream 8 in 1 naozaj veľmi pekné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za komentár. Dermacol výrobky mám veľmi rada a tento BB Cream používam predovšetkým v lete, je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť