14. augusta 2018

WEDDING DAY 👰🤵 Svadobná výzdoba 🤵👰

Príde mi to ako včera, keď som všade na internete zháňala inšpiráciu na svadobnú výzdobu, dekorácie, doplnky a šaty, ukladala si rôzne obrázky a premýšľala, ako si predstavujem našu svadbu ... Výsledkom takmer ročného snaženia, príprav a vybavovania bol náš svadobný deň, náš krásny a nádherný svadobný deň💕. Bol to najkrajší deň v mojom živote, ktorý som si naplno užila nielen s mojím manželom, ale aj s celou mojou rodinou, ktorá po celý čas stála pri mne. Až mi je veľmi ľúto, že ten deň ubehol tak neskutočne rýchlo, tak neskutočne rýchlo, že sme si niektoré krásne momenty a chvíle nestihli naplno užiť, uvedomiť a vstrebať. Zopakovala by som si to ešte niekoľkokrát ... ale samozrejme vždy s mojím manželom💑.
Zo svadobného dňa máme mnoho nádherných fotiek (a ešte krajších a nezabudnuteľných spomienok), s ktorými by som sa chcela s Vami podeliť aj tu na blogu. Wedding day články som rozdelila na štyri časti, v ktorých Vám krok po kroku odhalím priebeh nášho svadobného dňa ... Tak poďme na to postupne, začneme svadobnou výzdobou.

Celú svadobnú výzdobu sme si navrhli, robili a pripravovali samy. Myslím si, že keď človek chce, má dostatok fantázie, zručnosti a času, nemusí si ani objednávať služby svadobnej agentúry, skutočne si s tým poradíte aj svojpomocne. Ale zase na druhej strane, my sme na výzdobu nemali žiadne veľké nároky, chceli sme niečo jednoduché a zároveň elegantné. Veľkú časť svadobnej výzdoby tvorili homemade výrobky a doplnky z Ebay a Aliexpressu. Všetko tiež ide ľahšie a jednoduchšie keď máte ochotných pomocníkov. S najväčšou časťou výzdoby nám pomohla moja šikovná mamina👱, vďaka ktorej šikovným rukám sme mali krásne doplnky svadobnej výzdoby.

Prvou časťou svadobných dekorácií bola výzdoba vchodových dverí do paneláku, schodištia, vchodových dverí do nášho bytu a samozrejme detskej izby, kde prebiehali prípravy a prezliekanie. 
Výzdoba sa niesla v jednoduchom, ale zároveň jemne elegantnom duchu, ktorý bol ladený do bielej a jemne krémovej farby. Všetky mašličky, stuhy, organzy🎀 a tabuľky sme si vopred pripravili a keďže sme si celú výzdobu vopred premysleli, išlo nám to v sobotu ráno od ruky a za približne hodinku, sme mali všetko vyzdobené. Myslím, že sa nám to celkom podarilo, čo poviete?

Sestra mi spravila takúto nádhernú nástenku, s ktorou sa celkom potrápila ... A preto tam v takomto stave visí doteraz, vyše mesiac po svadbe😁
Súčasťou svadobnej výzdoby bol aj náš svadobný tátoš, naše svadobné autíčko🚗. Mali sme krásnu ŠPZ s našimi menami, kytičky z mojich obľúbených hortenzií a kľučky dverí boli ozdobené mašľami. Sestra nám pripravila suprové prekvapenie v podobe namaľovaných plechoviek s našimi iniciálmi a srdiečkami.

Trošku sme "vyzdobili" aj svadobných hostí, pre ktorých sme mali pripravené pierka. Svadobní rodičia ich mali trošku odlišné, väčšie a bohatšie. Manželov svedok mal pierko zo živých kvetov a moja svedkyňa mala krásny kvetinový náramok ladený k jej šatám.

Najdôležitejšou časťou svadobnej výzdoby bola naša svadobná sála, ktorú sme s pomocou rodiny zdobili a pripravovali deň vopred. Deti sme potešili detským kútikom s pastelkami, hračkami a maľovánkami a balónmi, s ktorými sa poriadne vyhrali. Pre starších sme si pripravili fotokútik, v ktorom si mohli prezrieť naše spoločné fotky, mohli nám napísať rady do manželstva, zapojiť sa do svadobného binga a zobrať si prskavku k svadobnému ohňostroju.

Svadobné stoly a náš hlavný stôl boli doplnené sviečkami, svietnikmi, kamienkami, menovkami, darčekmi pre svadobných hostí a jemnou hortenziovou výzdobou, ktoré spoločne krásne dotvárali celkovú svadobnú atmosféru💗.

Celá výzdoba bola ladená do bielej a jemne krémovej farby, nechceli sme nič výrazné a krikľavé, veď v jednoduchosti je krása. Celkovú výzdobu doladila v sobotu doobeda pani kvetinárka, ktorá nám pripravila kvetinovú výzdobu💐, ktorá pozostávala predovšetkým z mojich obľúbených hortenzií. 

Ešte raz ďakujeme všetkým pomocníkom, že nám pomohli s výzdobou svadobnej sály😘. Nám sa výsledok veľmi páčil, pretože sme chceli niečo jednoduché a zároveň elegantné a dopadlo to presne podľa našich predstáv ... presne tak, ako sme to chceli.

O tom, ako prebiehala príprava na náš veľký deň, ako dopadol "first look" a ako sme zvládli obrad v kostole, sa dozviete nabudúce😉.

Aká svadobná výzdoba sa páči Vám?
Ste skôr za jednoduchosť alebo preferujete luxus a výstrednosť?

Majte sa krásne ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára