24. augusta 2018

Pleťové masky # 5 #

Ako sa máte? Tešíte sa na ochladenie, ktoré nám má víkend priniesť? Ja som popravde aj rada, pretože už je naozaj dusno, ale mohlo to ešte počkať až po víkende, pretože máme na víkend naplánovanú rodinnú oslavu v záhrade ... 🤔
Ale tento článok je o inom, nie o počasí ... Mám pre Vás pripravené dve krátke recenzie na ďalšie pleťové masky, ktoré som vyskúšala. O svoju pleť som sa snažila príkladne starať aj v týchto horúčavách a dopriala som jej starostlivosť v podobe ovocných pleťových masiek, veď keď už máme to leto. Boli skutočne také šťavnaté ako ovocie, ktoré pripomínali?

BALEA Tropical dream
2 x 8 ml, cena: 0,99 €
Balea pleťové masky sú mojou srdcovkou💘, vždy keď idem do Dm-ky si nejakú kúpim. Keďže je leto, chcela som vyskúšať nejakú typickú letnú, a čo je viac letnejšie ako tropické ovocie?
Balenie, ako už tradične pri klasických krémových pleťových maskách od Balea, má dve časti a každá z nich mi vyšla na 3 použitia.
Po otvorení ma hneď omámila sladká vôňa, ale na mňa až moc sladká. Úplne mi to pripomenulo drink Piňa Colada, vôňu ananásu a kokosu🍍 🥥.
Konzistencia masky je krémová, ale taká, hmm, ako by som to opísala ... neucelená, obsahuje akoby malé hrudky. Ale na pleti to vôbec nevadilo, pleťová maska sa na pleti dala krásne rozotrieť.
Bohužiaľ, výsledkami ma pleťová maska vôbec nezaujala. Pleť bola po jej použití síce jemnejšia a hladšia, ale nebola vôbec hydratovaná a popravde mám pocit, že s pleťou neurobila takmer nič. Maska síce nespôsobila na pleti nič zlé, ale ani nič ohromujúce a rozhodne ju odporúčam skôr na normálnu a mladistvú pleť.

LIRENE Vitamin Energy
8 ml, cena: cca 0,80 €
Popravde, táto vitamínová hydratačná maska bola úplne prvým kozmetickým produktom, čo som od značky Lirene vyskúšala ... Raz to muselo prísť, všetko je raz po prvýkrát😊.
Trošku som sa obávala, že keď balenie nie je rozdelené na dve časti, že mi maska po otvorení vyschne. Mala som ju však otvorenú necelý týždeň a s maskou sa nič nestalo, vôbec nevyschla ani nezmenila konzistenciu. Balenie mi vyšlo na tri, skutočne bohaté, použitia. Možno keby som ňou šetrila, vyjde aj na štyri použitia.
Maska má krémovú konzistenciu, ale takú redšiu, pretože už hneď pri nanášaní cítite, aká je hydratačná a výživná, je proste trošku "vodnatejšia".
Pleťová maska krásne vonia, je to príjemná a nevýrazná jogurtovo-čerešňová vôňa🍒.
Pleťová maska do pleti nevsiakne úplne celá a najlepšie je zvyšky masky zapracovať do pleti a nechať chvíľku pôsobiť. Po jej použití je celá pleť hydratovaná, vyživená, zregenerovaná a samozrejme aj jemná a hladká. Pleť je aj na pohľad viac žiarivá a svieža.
Pleťovú masku od Lirene rozhodne odporúčam na suchú a veľmi suchú pleť, je to malý zázrak🔝.

Už z recenzií ste sa mohli dovtípiť, že v dnešnom súboji jednoznačne vyhrala Lirene vitamínová hydratačná maska, ktorá pleti poskytne nielen vnútorné vyživenie, ale jej výsledky vidno na pleti aj navonok.

Máte skúsenosť s niektorou z týchto masiek?

Majte sa krásne a užite si víkend ❤

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára