2. augusta 2018

Photo diary # JÚL 2018 #

AHOJTE😘
Nemáte náhodou pocit, že tento rok to leto uteká akosi prirýchlo? Leto, spomaľ prosím na chvíľku, ešte som si Ťa nestihla ani poriadne užiť😎. Aj keď mám každý víkend nabitý programom, mám pocit, že nič nestíham a niekedy ani nestíham vnímať všetko, čo sa okolo mňa deje. Občas si pripadám ako v tranze😵. Ale na druhej strane som rada, že sa vôbec nenudím a mám to šťastie chodiť na výlety, tráviť čas s manželom a rodinou a užívať si život.
Júl bol totálne úžasný, plný letných zážitkov, cestovania a spoznávania nových a zaujímavých miest. Mám z neho krásne spomienky a množstvo (skutočne MNOŽSTVO) fotiek, s ktorými sa chcem podeliť aj s Vami😉 Poteší ma, ak mi napíšete, ako si užívate leto, prázdniny a dovolenku ... a môžete pripojiť aj krásnu fotku📸

Leto som odštartovala dovolenkou v Štúrove, bola to naša prvá manželská dovolenka👫. Štúrovo mám veľmi rada, je to moja srdcovka už od detstva. Už ako deti sme tam boli s rodičmi párkrát na dovolenke a k tomuto miestu ma preto viaže niekoľko úžasných spomienok. Dovolenka nám síce ubehla veľmi rýchlo, ale poriadne sme si oddýchli, vykúpali sa a poopaľovali. Stále sme chodili na prechádzky po meste a do Ostrihomu, navštívili sme známe aj neznáme miesta a užívali si dovolenkovú atmosféru. Ak ste ešte v termálnom kúpalisku Vadaš v Štúrove 💦neboli, určite to napravte, zbaľte si plavky, osušku, manžela/manželku, deti a vyrazte. Ja Vás na dovolenku v Štúrove nalákam aspoň množstvom fotiek😊.
Ostrihomská bazilika
Na jednu noc prišli do Štúrova aj moji rodičia. Pred 30-timi rokmi tu boli na svadobnej ceste,
tak si trošku osviežili spomienky.

Neučesaná, bez make-upu, ale spokojná ...

Nádherný západ Slnka









Bazilika je skutočne monumentálna. Dokázala by som sa na ňu pozerať neustále.

Ďalší dychberúci západ Slnka, ktorý sme pozorovali z maďarskej strany.












Popravde, hore na kupole baziliky mi nebolo všetko jedno ... Ale zvládla som to.


Kupola baziliky ponúka nádherný výhľad na Štúrovo a Ostrihom.












Po dlhšom čase sme boli aj u nás doma v Ružomberku. Užili sme si rodinnú oslavu, dobré jedlo, guláš a pitie. 



Po extra dlhom čase máme konečne rodinnú foto, kde sme všetci pokope


Nedeľu sme využili na malý výlet a navštívili sme drevený aktikulárny kostol Svätý kríž. Je to krásny drevený kostol⛪, ktorý patrí k najväčším dreveným stavbám v Strednej Európe a ku ktorému sa viaže bohatá história. Pôvodne bol postavený v obci Paludza, ale v súvislosti s výstavbou vodného diela Liptovská Mara bol rozobratý, zreštaurovaný a nanovo postavený v obci Svätý Kríž. Akože ja si celý tento proces neviem ani reálne predstaviť, a pritom to stihli za približne 9 rokov. Keď pôjdete okolo Liptovského Mikuláša a zaujíma Vás drevená architektúra, určite tento kostolík navštívte. A ak sa náhodou obávate, že tam bude počas letných prázdnin plno ľudí a vy sa nezmestíte dnu, nemajte obavy, do kostola sa totiž vojde až 6 000 návštevníkov.







Cestovateľský Júl sme zakončili predĺženým víkendom v Mikulove🏰, nádhernom historickom meste na Južnej Morave. Počasie nám vyšlo až príliš dobré a tropické, až sa v takých horúčavách zle prechádzalo a objavovalo krásy mesta. Napriek tomu sme stihli navštíviť všetky pamiatky a miesta, ktoré sme mali naplánované a o celom výlete, aj s tipmi na ubytovanie, výborné reštaurácie, podniky a pamiatky, pre Vás pripravím samostatný článok. Teraz Vám na ukážku ponúkam aspoň pár fotiek😉.



























Ak ste sa dostali až sem, v prvom rade Vám srdečne ďakujem, že ste si prezreli celý článok a v druhom rade mám pre Vás ešte fotky našej zlatej Mášky🐹, ktorá minule zaspávala mamine v náručí.



Kde ste cestovali v Júli Vy? 
Aké zážitky Vás počas celého leta ešte čakajú?

Majte sa krásne❤ a plnými dúškami si užívajte leto☀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára